niedziela, 12 lipca 2015

Słodka menażeria....

Moje drogie,

ponaglana z różnych źródeł,aby napisać coś w  końcu,aby odświeżyć nieco bloga,postanowiłam coś naskrobać i wrzucić kilka zdjęć.
Czas mojej nieobecności wiąże się z nadmiarem wszystkiego co sie dzieje w ostatnim czasie w moim życiu prywatnym i zawodowym...

W domu ciągle jakieś choróbska nas dręczą,a w pracy,to już mi się czasem chce płakać....Oczywiście w pracowni wszystko ok,działam,szyję cały czas,z Olą mimo wszystko się chichramy jak zwykle,ale są inne rzeczy które spędzaja mi sen z powiek.Jestem na etapie zmiany serwera,co w moim zawiłym przypadku nie jest takie proste,mój sklep przez jakis czas nie był dostępny,podobnie jak poczta,więc jeżeli któraś z Was do mnie pisała a ja nie odpisałam,to przepraszam,ale nie otrzymywałam przez jakis czas wiadomości.
Postaram się wszystko wyprostować przed urlopem,na który czekam z utęsknieniem.
Póki co sklep i poczta są dostępne...

A na razie zapraszam do mojej menażerii,bo ostatnio  dużo się dzieje u mnie w tematyce dzieciowej;))










Zapraszam do 

http://lenzbawelna.pl/

Pozdrawiam;))
Agnieszka



wtorek, 16 czerwca 2015

Część męska....

W ostatnim poście pisałam,że poszewki dla chłopaków,pokażę jutro,tylko że jakos dziwnie zeszło mi ponad dwa tygodnie:))
W międzyczasie zdązyłam zaliczyć dwie choroby,w tym oczywiście nieszczęsną grypę żołądkową,która położyła nas wszystkich po kolei...
Ale dzis nadrabiam,prezentując to co uszyłam w chłopięcej tematyce.






Poduchy do kupienia w :

http://lenzbawelna.pl/

Pozdrawiam:)
Agnieszka

piątek, 29 maja 2015

Poduszki,poduszki,poduszki.....

Gdyby nie to,że tak lubie je szyć,to miałabym ich już dość.....poduszki cieszą się szczególnym powodzeniem u moich klientów,więc ja nie przestaję ich produkować....:))

Dziś kilka poduszek dla dziewczynek,jutro będzie męska cześć:):







Wszystkie do kupienia w

http://lenzbawelna.pl/
Słonecznego weekendu Wam życzę,
Agnieszka.

niedziela, 17 maja 2015

Powrót z kolejnymi poduszkami....

Trochę mi zeszło od ostatniego posta....w zeszłą niedzielę nasz Szymuś przystąpił do pierwszej Komunii Świętej,najpierw były przygotowania do,a później sprzątanie po.Nie wiem czego więcej.
Kiedy już ogarnęłam w domu trzeba było wrócic do pracy.Czekało na mnie sporo przesuniętych zamówień,a tu jeszcze biały tydzień i codzienne majówki,i jeszcze inne zobowiązania....no nie ma jakoś wytchnienia,ale to chyba nie tylko u mnie....;)))

Udało mi się uszyć kilka poduszek,które poniżej prezentuję; 










Poduszki do kupienia w
http://lenzbawelna.pl/


A to już rzeczy szyte na zamówienie,sówki z haftem imion,poszewka z haftem baletnicy,piórniczek i poszewka z haftem roweru.




Pozdrawiam Was życząc ciepłego udanego tygodnia;)
 Agnieszka

niedziela, 26 kwietnia 2015

Znowu torby....

Bez zbędnego gadania,kilka nowych toreb:




 A ta torba powstała według wskazówek klientki,podobno fajnie wyszła....;))





Torby są oczywiście na sprzedaż;)

http://lenzbawelna.pl/
Pozdrawiam,
Agnieszka.

piątek, 17 kwietnia 2015

Zapraszamy do stołu....

Podkładki powstały juz przed Świętami,ale nie miałam jakos wcześniej czasu żeby je pokazać.

Strasznego tempa nabrał mój żywot ostatnio,jakby do tej pory był spokój....:)
Nie powiem co robię,bo to temat rzeka i nie chciałabym się na razie kompromitować,jak sprawa zakończy się pozytywnie to napiszę :))).Niemniej jednak mam wrażenie że żyję na jakiejś karuzeli.Jeszcze mamy Komunię naszego Szymcia i ogólnie jestem już zmęczona....
  
Koleżanka ostatnio powiedziała mi,że ona mnie podziwia,że mogę tyloma rzeczami na raz się zajmować,śmiałyśmy się z Olą,że normalni ludzie tak chyba nie funkcjonują,a my jakoś dajemy radę,ale po namyśle powiem Wam,że faktycznie za dużo sobie nakładłam na kark...trochę mnie już to przerasta.NIE OGARNIAM,,po prostu.Ale jeszcze jakiś miesiąc i będzie ok...;)))

A na razie rzeczone podkładki:












http://lenzbawelna.pl/

Pozdrawiam Was serdecznie ,
Agnieszka.