niedziela, 12 lipca 2015

Słodka menażeria....

Moje drogie,

ponaglana z różnych źródeł,aby napisać coś w  końcu,aby odświeżyć nieco bloga,postanowiłam coś naskrobać i wrzucić kilka zdjęć.
Czas mojej nieobecności wiąże się z nadmiarem wszystkiego co sie dzieje w ostatnim czasie w moim życiu prywatnym i zawodowym...

W domu ciągle jakieś choróbska nas dręczą,a w pracy,to już mi się czasem chce płakać....Oczywiście w pracowni wszystko ok,działam,szyję cały czas,z Olą mimo wszystko się chichramy jak zwykle,ale są inne rzeczy które spędzaja mi sen z powiek.Jestem na etapie zmiany serwera,co w moim zawiłym przypadku nie jest takie proste,mój sklep przez jakis czas nie był dostępny,podobnie jak poczta,więc jeżeli któraś z Was do mnie pisała a ja nie odpisałam,to przepraszam,ale nie otrzymywałam przez jakis czas wiadomości.
Postaram się wszystko wyprostować przed urlopem,na który czekam z utęsknieniem.
Póki co sklep i poczta są dostępne...

A na razie zapraszam do mojej menażerii,bo ostatnio  dużo się dzieje u mnie w tematyce dzieciowej;))










Zapraszam do 

http://lenzbawelna.pl/

Pozdrawiam;))
Agnieszka



12 komentarzy:

  1. pięknie, naskobałaę ale czemu tak mało !!!
    uszytki super jak zawsze, ja jakoś ostatnio częściej spoglądam w stronę ubrań i chyba to mnie bardziej kręci. Nadal lubię jednak Home Decor jednak w głowie rzeczy do uszycią a co punktu czas nie jest z gumy więc z praktycznego punktu widzenia kieruję swoje igły w stronę ubrań :D

    pozdrawiam ciepło ! moze w końcu jakaś kawa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kotki i sówki super :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie podusie wyglądają tak mięciutko i miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaak zawsze przepiękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inés, son muy lindos tus trabajos, espero que pronto mejore la salud en tu casa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te zwierzaki, literki - słodziuchne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności!!!
    I u mnie ostatnio wysyp sówek i poduszek samochodzików :)) A kota mam w planach ale jakoś ciężko mi się zabrać ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje po prostu słów...
    Cuda.
    M.

    OdpowiedzUsuń