niedziela, 29 stycznia 2012

CANDY PODKŁADKOWE ogłaszam !

Szczerze się przyznam,że długo się opierałam tej blogowej zabawie,ale niedawno zobaczyłam na pewnym blogu coś superowego co chciałam strasznie mieć i pomyślałam sobie,czemu nie? Przecież to fajna sprawa mieć szansę coś fajnego wygrać,albo czymś obdarować jakąś osobę,której nawet się nie widziało na oczy...:) No i wciągnęło mnie...toteż i ja postanowiłam coś Wam podarować.
Nie ma po temu specjalnej okazji,ani Święta,ani urodziny,ani jakaś okrągła liczba obserwatorów ani odwiedzających,po prostu bezokazyjne CANDY.

Nagrodą będą cztery podkładki pod talerze,na zdjęciu zamieściłam pierwsze z brzegu,ale osoba,która wygra w mojej zabawie będzie mogła wybrać sobie wzór i kolor,tak żeby pasowały do konkretnego wnętrza.



Przewiduję też nagrodę niespodziankę dla drugiej osoby.

Zasady ogólnie znane:
1. podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
2.komentarz pod postem
3.osoby nie prowadzące bloga prosze o zostawienie wraz z komentarzem adresu mailowego.
Zapisy trwają do 25,lutego.

A teraz chciałam Wam pokazać tworki zrobione przez moją siostrę,u nas to rodzinne,wręcz jesteśmy genetycznie obciążone:))





Mam jeszcze do sprzedania dwa obrusy,również wykonane przez moją siostrę:




Pozdrawiam Was serdecznie:))

134 komentarze:

  1. Agunia ja nie mam Bloga ale się zapisuję Twoje prace są wspaniałe a siostry obrazki rewelacyjne !!!!!!!!!odezwe się już niedługo wiesz po co

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wspaniałe prezenty... Zapisuję się ochoczo! A siostra - zdolna bestyja - obrusy są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się zapisuję...podkładki piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. podkładki akuratnie w moich kolorach :)
    wyssałyście chyba zdolność szycia z mlekiem matki.
    na Candy się zapisuję.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne przedmioty:) oczywiscie na candy z przyjemnoscia zapisuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że ustawiam się w kolejce po podkładki, są urocze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótko mówiąc, Ja też!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te podkładki!!! Staję, oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No zapisuję się,rzecz oczywista!przecie muszę w końcu coś od Ciebie mieć;-)
    Taką podkładeczkę od tak fajnej babki?kto by nie chciał?ja chcę;-)
    A siostra-zdolna bestia,ale widzę,że w rodzinie nic nie ginie.
    Buzia

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogłabym przegapić takiej okazji, zapisuje się bezwarunoko. fajnie mieć takie obciążenie genetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką chęcią dołączę do zabawy! :-) Życzę udanego tygodnia! :-) M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę mnie również zapisać! Zapraszam na mojego bloga swiatmoni.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zapisuję się, zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś, ja koniecznie muszę mieć Twoje podkładki, będą idealne do mojej nowej kuchni:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobnie jak Ty też miałam pewne opory odnośnie organizacji Candy i trwało to rok zanim się zebrałam:) Dlatego też z wielką nadzieją na wygraną staję grzecznie w kolejce:) Podkładki w moim stylu bardzo, bardzo!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi zawsze bardzo podobały sie te zabawy...własnie z tych powodów ,o których pisałaś:))twoje podkładki sa śliczne...może dopisze mi szczęście:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. na mnie robia wrażenie te w kratke :)
    pozdrawiam
    i ustawiam sie w kolejce
    annarozmyslowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzechem byłoby się nie zapisać na te słodkie cukieraski :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie się zapiszę, bo podkładki piękne
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aguś wpadnij do mnie,zaprosiłam Cie do zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie się zapisuję bo warto warto! ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Od zawsze podobały mi sie twoje podkładki....wiec może sie uda????::))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja staje do zabawy bo podkładki podziwiam już od dawna!!!Może mi się poszczęści!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja i ja... jeszcze ja ! :)

    Ależ piękne te serdeczne podkładeczki ! Marzenie moje :)
    Dzięki candy trafiłam do Ciebie pierwszy raz, ale zaraz dodaję do obserwowanych i będę zaglądała :) bo jest uroczo :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie (www.sioodemka.blogspot.com)
    PS psssst... i u mnie niebawem candy z okazji 10.000 odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj ja też chcę :) Takie cudeńka ze nie można się oprzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako osoba z brakiem talentu do szycia z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na pewno nie wygram, ale chociaz sprobuje :) cudnie szyjesz! dede51@wp.pl pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również zapiszę się na Twoje cukieraski :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Też bym chciała się zapisać. A kto by nie chciał, takich uroczych podkładek. Pozdrawiam marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Koło takich cudeniek nie można przejść obojętnie.
    pozdrawiam.Magda.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkładki- cudne! Zapisuję się (jestem tu od niedawna i nie potrafię wkleić zdjęcia z linkiem na swój blog, więc wklejam tylko link- mam nadzieję, że to mnie nie dyskwalifikuje?) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne podkładki, staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I także moje łapki po piękne podkładki sięgają...

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiekne te podkładki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja zapisuje sie na bezokazyjne candy;-))) piekne podkładki oj jak mi sie marzą;-)
    anna.s@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudności niesamowite. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne te podkładki, więc nieskromnie ustawiam sie w kolejce...ale tyle tu chętnych... a ja nie z tych co w czepku urodzone...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierasy super!

      A zwierzakowe podkładki bajeczne! :)

      Usuń
    2. Nie podkładki, a obrazki... :P

      Usuń
  40. Cudne! Z wielką chęcią dołączę do zabawy! :)
    Pozdrawiam :) n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super! chętnie wezmę udział.
    i zapraszam na cukierachy do siebie ;)
    artmamowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Podkładki są w moim klimacie więc gdyby jeszcze mieć trochę szczęścia przy losowaniu to byłoby cudnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczności!!! Dopisuję się i ja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne, chcę takie

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne...zapisuję się i po cichutku marzę:)

    Pozdrawiam-Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się zapisuje:-) Przepiękne są Twoje prace!! mika.mika@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniale rzeczy ja nawet guzika prosto nie przyszyje:)

    Więc chętnie takie podkładem przygarne

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudne podkładki, grzech nie chciec...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście, ze chcę, bardzo bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  50. ale śliczne podkładki:)
    ustawiam się w kolejce;)
    pozdrawiam,
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie bym przygarnęła te wspaniałe podkładki. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce! kwiat79@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Podkładki są boskie!! Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Te przykładowe podkładki byłyby idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo chętnie ustawiam się w kolejce, bo podkładki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne podkładki :) chciałabym takie więc staje do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowności!!!!!! ustawiam się w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowne! Chętnie ustawię się w kolejce do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne cukieraski. Chętnie staję po nie :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Z wielką chęcią się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne te prace! Tylko pomarzyć o takim obciążęniu genetycznym. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Podkladki przesliczne!!! Chcialabym, aby moja maszyna mnie lubila tak jak i twoja ciebie.
    A siostre to tez masz zdolniache.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ależ prześliczne, tak by mi pasowały mam nadzije że się uda, zapraszam też na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się do zabawy i zapraszam na moje candy:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  64. Bloga co prawda nie posiadam, ale bardzo chętnie załapałabym się na cukierasy:)
    magdakusiakiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. To i ja się piszę, bo jakże się tu nie zapisać na twoje cudeńka? ;)) Zapraszam też na moje candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. oj to i ja sie skusze, grzecznie staje w kolejce, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja tez sie skusze po slodkosci :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękne ! Bardzo chętnie zostałabym ich właścicielką... ;)
    pozdrawiam http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Доброго времени суток!
    Апекьсиновы привет вам от нас и от апельсиновых деревьем под моим окноми
    из Греции!
    Случайно (хотя бывает ли что-то случайно в нашей жизни?) увидела ваш удивительный и красивый блог...и влюбилась в него...
    Здесь так уютно и душевно.
    Единственные сложности-это язык...польский...и,хотя он немного похож на
    белорусский (я родом из Беларуси),нодл
    я того,что бы понят\ о чем вы пишите в блоге,я ищу тереводчик в интернете...
    Можно и мне присоединиться к вашему розыгрышу?
    Хочется и мне имет в нашем доме частичку красоты,которую вы создаете.
    С уважением,Оля,Athens
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. grzecznie staję w kolejce :-) piękne podkładki!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczne podkładki:) Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Anche io vorrei partecipare a questo candy..adoro le tue cosette fatte a mano..brava!
    Eco qui il mio Fb:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1376352802
    Romina

    OdpowiedzUsuń
  75. Ajajaj..Idealne by były do naszego wiejskiego domku letniskowego! Nie ma bata, staje w kolejce! ^^
    senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Na moim stole już jest dla nich miejsce ;O)
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. It's a wonderfull present! http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. i ja stane w kolejce :) piekne podkładki gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Takim cudeńkom nie potrafię się oprzeć, na prawdę piękne podkładki! Już je widzę w swojej kuchni:)

    Pozdrawiam!
    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. to i ja spróbuję, a co! :)
    wkleiłam zdjęcie na kilogramweny.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczne podkładki i bardzo ciekawy blog! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce. Piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja również się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne podkładki, zapisuję się z nadzieją na wylosowanie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczności, czekam na szczęście. Po prostu moje MUST HAVE :)
    Pozdrawiam
    agnieszka.cb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. I would also like to try and win your candy!
    http://binka22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję się do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowne! Koniecznie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne jak zwykle.
    Staję do kolejki:)
    agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne prace szyjesz i w dodatku można je nabyć w sklepiku.Od kilku dni przesiaduję na Twoim blogu i nie mogę oczu oderwać od niego.Podkładki są bardzo w moim klimacie i chciałabym je wygrać .Jako że nie posiadam swojego bloga to zostawiam swój adresik e-mail i stronkę do albumu z moimi pracami decu.
    Pozdrawiam Madzia
    kuban5@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne prace szyjesz i w dodatku można je nabyć w sklepiku.Od kilku dni przesiaduję na Twoim blogu i nie mogę oczu oderwać od niego.Podkładki są bardzo w moim klimacie i chciałabym je wygrać .Jako że nie posiadam swojego bloga to zostawiam swój adresik e-mail i stronkę do albumu z moimi pracami decu.
    Pozdrawiam Madzia
    kuban5@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. ale piękne, ustawiam się w kolejce, magda

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne to się zapisuję.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. prawie w ostatniej chwili :) ale i ja ustawiam się w kolejce :)
    i zapraszam tez na zabawę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. żal byłoby nie wziąć udziału w Twoim cudnym CANDY!!
    www.anmiodzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się :) bardzo ładne podkładki, chętnie przyjmę je do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  98. Jej ja podziwiam precyzję Twojego szycia. Niby każdy tak powinien szyć, ale ja po prostu nie umiem. Jesteś perfekcyjna, a kolory dobierasz pięknie. Czy jak Ci tak nasłodziłam, ale całkowicie szczerze, to mam większe szanse na wygraną? :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się.
    jnnstt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się ;)
    mój blog to: http://kolekcjabarbie.blogspot.com/
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. ustawiam sie w mega długasnej kolejce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Fajnie, że obie macie to samo hobby. Ja z moją siostrą mamy całkiem inne zainteresowania. Fakt lubimy obie czytać ale każda inne książki ...

    Na candy z wielką chęcią się zapisuję. Mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  103. chętnie się dopiszę, choć bez bloga :)
    madzia_chan@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Z chęcią staję w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  105. moje marzenie! uda mi sie ?
    oby....
    ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  106. To i ja się chetnie zapiszę na zabawę.
    www.mojerobotkowanie.blogspot.com
    I chcialam zapytac czy jest szansa zamowienia obrusa u Twojej siostry na okragly stół? 104 cm srednica stołu? Coś subtelnego, delikatnego i pięknego...

    OdpowiedzUsuń
  107. Podkładki są piękne, szkoda byłoby przegapić taki wspaniały prezent. Staję do kolejki.
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja również stanę w kolejeczce :) Przepiękne są Twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale piękności!! może szczęście się w końcu do mnie uśmiechnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. To candy jest akurat dla mnie! Od paru dniu poszukuję jakichś ciekawych podkładek pod talerze. Może mi się poszczęści i niedługo zakończę poszukiwania :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem pod wrażeniem...piękno i prostota w jednym - to jest coś co lubię. Tak mi sie spodobały te podkładki, że chyba sama spróbuję coś uszyć. Pozdrawiam :)
    mirela86@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. jak ja wszystkim osobom, które mają tak piękne zdolności zazdroszczę Moje dwie lewe ręce nie potrafią nawet guzika dobrze przyszyć :) a nie powiem już o takich cudeńkach :))) Nie pozostaje mi nic innego jak stanąć grzecznie w kolejce Pozdrawiam cieplutko
    kingajedrzejczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. wspaniale prace:) pozdrawiam i takze sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  114. bloga nie mam,ale widuje Cie na deccorce)))))))))zapisuje sie oczywiscie))))))))pozdrowionka**

    OdpowiedzUsuń
  115. я очень хочу успеть записаться на вашу конфетку , стала вашим почитателем за ваш стиль и нежное творчество ,я свой блог делаю совсем недавно ,буду рада видеть вас у себя в гостях http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Zjawiskowy blog:) i wszystko co w Twoich blogach jest uszyte.Ustawiam sie w kolejce :) liczac na szczescie.Trafilam do Ciebie dzieki MELI:) SENSUALNY... Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Rzutem na taśmę i ja się dopiszę. Cud..miód..i orzeszki..ot cała prawda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. piękne piękności...och !
    pozdrawiam bardzo ciepło!
    mak.sylwia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. wielkie wyrazy uznania dla genetycznie obciązanych talentem :)) pozdrawiam i staję i ja w tej długaśnej- wyrażającej zachwyt nad Twoja twórczościa- kolejce

    OdpowiedzUsuń
  120. Pewnie nie wygram ale i tak próbuje.

    dorota.sikorka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. O ja cię.. Ostatnia na takiej długiej liście :P ale tez chce się zapisać, podkładki liczne, zresztą stronka to dla mnie jedna wielka niekończąca się inspiracja. Godzinami ja przeglądam. Niestety nie mam bloga ale zapraszam na facebooka- Tekstylka. lub do sklepu www.tekstylka.pl. Na razie jest tam niewiele ale w przyszłym tygodniu postaram sie zasypac profil zdjęciami. :) Pozdrawiam

    Ania
    poczta@tekstylka.pl

    OdpowiedzUsuń