niedziela, 19 sierpnia 2012

Wokół okna

Ostatnio mam okazje szyć  sporo ubranek dla okien;)głównie lambrekiny i zazdrostki.Oto efekty ostatnich kilku dni :



tutaj kolorki troche przekłamane,ale właściwy kolor można zobaczyć na zdjęciu powyżej.
Cały lambrekin miał aż 4 m długości,więc nie było szans żeby pokazac go na karniszu,nie dysponuję taką długością;))



A to zazdrostka do łazienki...
 

i jeszcze jeden komplet do kuchni:


A na koniec lniane lambrekiny uszyte już dawno temu,uszyłam ich aż 14 szt:))



Cały czas zbieram sie do sfotografowania pokoju po malowaniu mebli,ale nie mam jakos weny ani czasu,ale w końcu mam nadzieje,że się w sobie zbiore i .....:))
Pozdrawiam.

26 komentarzy:

  1. Ślicznie to wszystko wygląda:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! W moich ulubionych kolorach:)
    W takim razie czekam na zdjęcia pokoju po malowaniu mebli :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne te Twoje lambrekiny, jestem na etapie kupna zmian kuchennego okna - mam duże i problem ze znalezieniem odpowiednich...
    kolorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kratka z kropkami - fajne połączenie - i kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne..i takie ciepłe, złotojesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ubranka dla okienek. Grochy chyba najsłodsze. Szczególnie podoba mi się ta na pierwszym zdjęciu.
    Pozdrawiam T.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te kropeczkowe lambrekiny, trochę się odgapiam, bo ja też będę szyła z tych właśnie kropek zazdrostki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie tkaninek. No i oczywiście te lniane to cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motyw białych kropeczek na beżowym tle :) Zmotywuj się do zdjęć, jestem ciekawa malowanych mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka podobnych szmatek, a jak ładnie mozna je wszystkie połączyć i skomponować. Bardzo mi się podoba pierwsza, bo właśnie w sobotę uszyłam dodatki do kuchni z tego samego materiału:) A wczoraj postawiłam kropkę nad i w postaci śnieżnobiałych nowych zazdrostek. Twoje prace jak zawsze są idealnie dopracowane.
    Pozdrawiam gorąco
    Agnieszka
    I czekam na zdjęcia tych mebli wreszcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nieustannie zachwycam się Twoim szyciem, uwielbiam ten motyw w groszki na beżowym tle, sama mam taką poduszkę. Pięknie!
    pozdrowienia i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie u Ciebie, tak jasno i domowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają:))szczególnie len:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne-wszytskie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze podziwiam Twoje szyjątka...Tym bardziej podziwiam,ze ja "szyciowa noga" jestem....Piekne te lniane zazdroski z koroneczką....

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę cudeńka:)Pozdrawiam i dziękuje za śliczne czapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne.Widać ,że dbasz o każdy detal.

    OdpowiedzUsuń
  18. ZAPRASZAM NA CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne, ogormnie lubię bezowy material w kropeczki:)Bardzo pasuje w roli zazdrostek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. TE KROPECZKI...ACH JAKIE CUDNOŚCI:)))..I TEN KOLOREK!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie naprawdę to jest piękne:D - http://twoje-okna.com/

    OdpowiedzUsuń