niedziela, 15 stycznia 2012

Kolejne rzeczy zeszły z taśmy:))

Wczoraj udało mi się skończyć trzy kolejne rzeczy na zamówienie,nie będę się rozpisywać,bo juz późno,zasypię Was za to zdjęciami:)


Pierwsza rzecz to organizer,dosc pracochłonny jak dla mnie,ale fajnie było uszyć coś innego,nie wszywałam mu żadnego drążka,za to solidnie usztywniłam mu "plecy" podwójną flizeliną i podszewką,żeby sie ni wyginał,do tego obszerne kieszenie,bo ma pomieścić sporo drobiazgów młodej gospodyni:))Pozdrawiam Aguś,przy okazji:))


Następnie koszyk na pieczywo,pierwszy raz szyłam taki solidniejszy z kieszonkami na tekturki po bokach,żeby trzymał formę,tekturki można wyjąć do prania,więc nie ma problemu.


I jeszcze podkładki,już dla innej osoby,jakoś tak mi się wszystko w beżu złożyło...


I jeszcze chciałam się Wam pochwalić moim nowym zakupem,pewnie wiele z Was ją już ma,bo często widzę wykonane już prace na Waszych blogach,ale ja do tej pory nie miałam do czynienia z Tildami i spółką:))
A teraz mam  bazę więc myślę,że jak się w końcu "odrobię"to sobie poszaleję,a na dowód,że już jakby wsiąkłam zamówiłam dwie kolejne z tej serii:))Zobaczcie jakie cuda:



Pozdrawiam:))

23 komentarze:

  1. Świetna robota! Przepiękne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem posiadaczką dwóch tych książeczek...samo ogladanie już relaksuje,prawda?.....a twoje tworki przecudne..i jak pieknie odszyte!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko piękne i w ślicznych pastelowych kolorkach !

      Usuń
    2. jakie wspaniałości!A książeczki zazdroszczę chętnie bym chociaż pooglądała bo szyć nie umiem!Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Agunia organizer i podkładki są cuuuuudoooowneeee!!!!!!!!!!!!!!ale ja już zamawiam u Ciebie Tildę chłopczyka jak już zaczniesz szyć daj znać jesteś mistrzynią w tych sęprawach p.s w tym tyg przeleje kaskę

    OdpowiedzUsuń
  4. aga a gdzie można kupic takie książeczki napisz mi na @ jak możesz poapatki i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja marzę o takim oragnizerze!!!!!!! Wszystko mi się podoba, wszystko absolutnie wszystko w moim stylu!!!!
    Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, gapię się i gapię wciąż i chyba sama spróbuję uszyć.....piękny jest. Kiedyś bardzo podobny widziałam na blogu u ushii i też o nim marzyłam.....Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne wydanie :D już poszukałam na stronie Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizer super. Już się nie mogę doczekać co wyczarujesz tildowego. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wszystko!!Organizer rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizer jest przepiękny!!super!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie rzeczy wypuściłaś z taśmy, powalił mnie z nóg uchwyt na wałek do ciasta -heheheh

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne prace, w szczegolnosci organizjer wpadl mi w oko:)
    Ksiazke mam jest fantastyczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne rzeczy uszylas:) a ksiazeczki zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. książka zapowiada się ciekawie.
    taki organizer bardzo przydatna rzecz, sama z podobnego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. książeczkę też mam :) uwielbiam ją :)
    No, a koszyczek urzekł mnie :) Jest perfekcyjny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja te książeczki ty tylko przez internet oglądałam...
    Twoje dzieła są prześliczne! Takie subtelne i romantyczne...
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Książkę kupiłam w księgarni wysyłkowej tylko w sklepie stacjonarnym Weltbild czy jakos tak,czekam jeszcze na Przytulne dekoracje i Świąteczne dekoracje-ta ostatnia mają teraz w przecenie;))

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę sie nadzwiwić, że takie piękności można stworzyć. wszystko jest perfekcyjne i prześliczne.Koszyczek, podkładki i ten organizer to prawdziwe dzieła sztuki, Szkoda, że masz niewiele czasu bo z pwodzeniem mogłabyś swój sklep otworzyć, np subtelności spod igły Muni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę posiadam ,ale nie w polskim wydaniu jest piękna .Ale Ty kochana to i bez książki przepiękne rzeczy tworzysz .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń