poniedziałek, 22 października 2012

Jak zwykle-szycie....;)

Nazbierało się troche wyrobów gotowych przez ostatni czas,zdjęć przybywa,a ja jakoś ostatnio mam lekkie problemy z blogowaniem,to znaczy nie techniczne problemy,ale jakos tak nie mam  weny....
Czuje się troche zmęczona,chyba jakieś przesilenie jesienne mnie dopadło:))
Ale pokazuję dziś kilka fotek rzeczy które ostatnio uszyłam,bo w tym temacie to nie próżnuję;)




 





No to chyba wszystko,niedługo reszta towarzystwa;))
Pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne :)
    Bardzo lubię takie zestawy tkanin...kropeczki z krateczką. Piękne :)
    Łazienkowy zestaw też cudny!!! Też ostatnio uszyłam wieszak na papier ;)
    Pozdrawiam:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz,bardzo mi się podoba i kolorki też super :)
    Pozdrawiam wtorkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Aga, jak zwykle wszystko takie dopracowane i piękne....Gdzie tam u Ciebie przesilenie,jak tyle cudnych rzeczy powstało...
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne wykonanie, wszystko na swoim miejscu i w ślicznych kolorach ;) Pięknie po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudeńka:) najbardziej podoba mi się to na papier toaletowy:))))))))
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!! Masz niesamowity talent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie przesilenie - pracowita pszczółko :) Moje ulubione kropeczki... cudne :) A jak idzie serducho? Moja sąsiadka wzięła dzisiaj wzór i będzie robić niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie porzuciłam starania,mam teraz troche innej roboty na tapecie,może przed końcem zimy uda mi sie je wyszyć;)))

      Usuń
  8. Szyjesz tak piękne rzeczy, że aż Ci zazdroszczę. Ja nadal się uczę a moja maszyna ciągle się psuje. Będe pocieszać oczy Twoimi pracami :)
    Pozdrawiam i zapraszam na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisząca półeczka na papier rewelacyjna.
    Wszystkie Twoje prace piękne i takie dopieszczone:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też sie zafascynowałam przechowalnikiem na pepier jest zaje....sty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kieszonki na papier toaletowy genialne. Jeśli pozwolisz to zgapie je od Ciebie... :)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :) a najfajniejszy jest gadżet do przechowywania papieru toaletowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i jak zwykle, ale za to jakie to wszystko niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...jak zawsze wszystko perfekcyjnie piękne....

    OdpowiedzUsuń
  15. hej fabryczko cudowności, Ty nie masz weny? No, aj bym bardzo chciała mieć taaaaki brak weny, cudowności , jak zwykle :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prace! Nie wiem dlaczego nie trafilam tu wczesniej?! le od teraz bede pilnie obserwowac;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twoje zdolnosci do szycia!

    I wpadam z informacja, ze wygralas u mnie ksiazke:)).
    Poprosze o adres na meila:).

    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się takie delikatne barwy, a ten pojemnik na ręczniki/papier jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie rzeczy tworzysz:)Pokazuj je najczęściej jak się da:)

    OdpowiedzUsuń