wtorek, 1 kwietnia 2014

Wspólny projekt : Frankowy zakątek & Pod moim niebem

Razem z Olą z Frankowego zakątka  zrealizowałyśmy pewien projekt: Ola dostarczyła piękne tkaniny panelowe,angielskie i czeskie, razem obmyśliłyśmy plan działania i wykonania ,a ja uszyłam.
Będzie dużo,dużo zdjęć,ale chciałabym pokazać Wam każdy szczegół:
 
 

 
Podkładki z motywem babeczek,naszyte na tkaninę w brudnym różu,na zdjęciu kolor trochę przekłamany,w rzeczywistości są słodziutkie;))


 
Poszewki i podkładki deserowe


 
 
I poszewki : z alfabetem i cudnymi istotkami,uszyłam sześć pierwszych literek,bo nie mogłam się zdecydować,która ładniejsza,ale poniżej pokaże pozostałe literki,gdybyście miały ochotę na poszewkę z którąś z poniższych,piszcie, :)
 





 
I takie bardziej męskie;))



 
 
A tutaj zestaw "wolnych" obrazków:
 



 
 
Poszewki z powyższymi wolnymi obrazkami możecie zamówić u mnie pod adresem:  sklep@lenzbawelna.pl
 
A wszystkie gotowe poszewki i podkładki kupicie w sklepiku Oli
 
 
http://przydasiowo.pl/dla-domu
 
 
Zapraszam Was serdecznie;))
Agnieszka.


13 komentarzy:

  1. Prześliczne te podkładki i poszewki - oryginalny pomysł! Mojej córci spodobały się także :)
    Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka !!! Są cudne wszystkie bez wyjątku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wspaniałe! Zwłaszcze te z literkami - urocze!

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczkowe podkładki skradły moje serce ;-)
    Słodziutkie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiedziałam,że potrafisz cuda wyczarować..ojej aż mi dech zaparło.....ależ słodkości babeczkowe....fantastyczny pomysł....a poduchy z samochodami... kolejna rewelacja... idealne dla moich chłopaków....Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to sobie razem wymyśliłyście, a jak patrzę na te słodkie babeczki to od razu mam ochotę na kawę do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne tkaniny i te "dzieczęńskie";) i te dla chłopaków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to wszystko piękne, oczu nie można oderwać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne materiały i piękne poduszki! Zarówno grafiki z z autami jak i te z elfami, no słodkie bardzo:) Pięknie to uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja napatrzeć się nie mogę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Te tkaniny są bajeczne:))))poduchy cudne:)))

    OdpowiedzUsuń