piątek, 20 czerwca 2014

Konkurs z okazji wielkiego otwarcia:)))

Chyba jeszcze Wam nie pisałam o tym jak pod koniec zeszłego roku wybrałam się na wywiadówkę do mojego Szymka,i pod drzwiami klasy poznałam jedną z mam,de facto mamę innego Szymka,z którym mój Szymek siedział w ławce:)))Nadąrzacie?  :))
 
Ola ,jak się okazało też prowadziła bloga,  Frankowy Zakątek  ,zaczęłyśmy luźną pogawędkę o naszych pasjach,moim szyciu i jej scrapowaniu.No i tak jakoś od tego się zaczęła nasza znajomość,kawki,pogawędki i kiedyś nas naszło,żeby może zacząć robić cos razem....
 
No i po poszukiwaniach odpowiedniego lokalu,w które zaangażowała się głównie Ola (za co bardzo jej dziękuję) w końcu trafiło się coś, myślę,na prawdę ciekawego.Lokal jest nieduży,ale nam w zupełności wystarcza.Mamy miejsce na pracownię w której z wszystkim się pomieściłyśmy,w zasadzie co do centymetra wykorzystałyśmy powierzchnię:)) Na zdjęciach widać ile szpargałów ,słoiczków i innych niezbędnych duperelek upchałyśmy na półkach,półeczkach.Prawdą jest że znaczna ich większość należy do Oli,nie mogłam uwierzyć jak z jej mężem Krzychem znosili kolejne pudła i skrzynki,ale wszystko znalazło swoje miejsce ,a mury na tym nie ucierpiały;))
 
Mamy też miejsce na część ekspozycyjno-sprzedażową,więc na ten moment nic więcej nam do szczęścia nie potrzeba;))
 
Na nowym miejscu jesteśmy od dwóch tygodni i musze powiedzieć,że pracuje się nam świetnie,pogadamy,pośmiejemy się ,czas fajnie płynie i do pracy po prostu chce się iść...;))
 
 
A teraz konkurs,całą treść i zdjęcia (dużo zdjęć)przygotowała Ola ,fajnie mieć taką wspólniczkę,co?  ;))
Niektóre zdjęcia są z samego początku działalności,w tej chwili niektóre kąty wyglądają nieco inaczej...ale ogólny ogląd macie:))
 
 
 
KONKURS NA NAZWĘ MIEJSCA GDZIE MIEŚCI SIĘ NASZ PRACOWNIA I SKLEPIKI !
Drodzy znajomi , nieznajomi
nasi klienci, przyjaciele …sympatycy
Sklep  internetowy Przydasiowo.pl i Lenzbewelna.pl
Dziewczyny z blogów  : „POD MOIM NIEBEM” i „FRANKOWY ZAKĄTEK”
w jednym miejscu J
******************
Od kilku dni działa nowo otwarta pracownia rękodzieła gdzie można kupić i zamówić co tylko Wam się wymarzy J
Mieści się w Kozach w kamienicy   ul Bielska 5
 przy głównej drodze na Kraków.
Jak nazwać naszą wspólną pracownię , która łączy w sobie ozdobne szycie upiększające każdy dom. Poduszeczki, fartuszki, serduszka..firaneczki
  oraz
Wykonywanie ozdobnych kartek, zaproszeń i całą papierowo-okolicznościową oprawę oraz decoupage.

Jak nazwać nasze wymarzone miejsce do pracy i miejsce gdzie chętnie bezpośrednio spotkamy się z Wami ?
Liczymy na Wasze pomysły !!!!!!!!
Dla osoby ,której propozycję  nazwy  wybierzemy mamy nagrodę niespodziankę wartości 100 zł !
Jeśli natomiast żadnej nie wybierzemy to nagrodę otrzyma ta osoba , która nas najbardziej zainspiruje.
Konkurs trwa do 30.06
 
Żeby przybliżyć nieco klimat. Kamienica mieści się w Centrum Kóz  wejście do niej jest lekko z boku ale okno pracowni i ciut wejścia widoczne jest z głównej drogi , która wiedzie na Kraków
Nie jest wielka ale klimatyczna…. Brakuje nam tylko nazwy J
 
 


Nasza pracownia:










A tutaj część ekspozycyjna:






No to chyba na tyle,czekamy na Wasze propozycje pod postem u mnie albo na blogu Oli
 
Życzymy Wam słonecznego weekendu;))
Agnieszka i Ola.
 
  


30 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Agnieszko ze sie rozwijasz. Mocno trzymam kciuki za Wasz sklepik. Az sie prosi zeby Taki duet odniósł sukces :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny serdecznie gratuluję! Piękne miejsce! Z chęcią bym Was odwiedziła! Jeszcze raz gratuluję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, zaglądam czasem, zwykle milcząc w zachwycie, ale oglądając Wasze miejsce pracy przyszło mi do głowy, że miejsce jest magiczne, czyli magiczny zakątek, czyli Magic Nook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz popatrzyłam na nazwę Waszej miejscowości. Może być jeszcze Cosy (przytulny) Nook.

      Usuń
  4. Ciesz sie i zycze powodzenia,propozycje, Skarby z lnu i papieru, Domowe gadzeciki, Domowe skarby u OLI i Agi, I Tesori dell Cotone e della Carta, Il Cotone e la Carta,
    zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomnialam dopisac

    Bawelna i papier,
    a takze Len i papier

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie od razu przyszło na myśl "Przyda się len z bawełną?". To w nawiązaniu do obu blogów :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A może "Pracownia kobiecej kreacji"

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo , bardzo Wam obu gratuluje otwarcia tak fajnego sklepu :) Moja propozycja to ,, Zakątek nieba '' , bo gdybym spotkała na swojej drodze taki sklep , weszłabym do niego i pomyślała , że jestem w niebie ! Pozdrawiam Was serdecznie :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany dziewczyny genialny pomysł! kibicuję Wam z całego serca świetne są takie przedsięwzięcia i to przykład że dwie baby potrafią:-)
    nazwa PRZYSTAŃ MARZEŃ TY i JA

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście niesamowite :) Z chęcią wstąpiłabym do Waszego sklepu! Jak się dowiedziałam, że szukacie nazwy, od razu złapałam za ołówek. Pomysł w sekundzie wpadł do mojej głowy. ,, Cotton dream...'' wydaje mi się być idealną nazwą dla Waszego bawełnianego raju ze snu :) Nawet narysowałam mini logo, nie jestem niestety uzdolnioną malarką, ale mniej-więcej tak wyobrażałam sobie ten napis. Oczywiście w pięknych, pastelowych kolorach, idealnie pasujących do klimatu sklepu. Oto on : http://i57.tinypic.com/34ep561.png . Życzę powodzenia i mam nadzieję, że pewnego dnia otworzycie stoisko także w Kielcach (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: w serduszkach aż się prosi wpisać malutkie literki DIY :)

      Usuń
  11. Cudownie tam u Was! Jak z bajki... Gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie !!! Ogromnie Wam kibicuję :) jakie to fajne, tworzyć, plotkować i popijać kawkę jednocześnie w miłym towarzystwie :)
    Pracownia i sklepik wyglądaja bajecznie :)
    nazwa??? OMG trudna sprawa, bo nazwa powinna zapraszać ciekawskich. Tworzycie piekne prace, ja byłabym Wasza wierna klientka, każdego dnia zaglądałabym do Waszej pracowni :) moje propozycje:
    - pracownia
    - guzik z pętelką
    - kreatywny zakątek

    pozdrawiam
    Agnieszka
    -
    -

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie Wam obu gratuluję, spełniajcie dalej swe marzenia, pracownia jest przecudowna! Życzę Wam dużo klientów i samorealizacji, gorąco pozdrawiam! Monia.
    Ps Moja propozycja nazwy : KOZY - Pod naszym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja proponuję: Skład Rzeczy Pięknych.
    Odradzam niepolskie napisy- w małych miasteczkach ludzie nie wiedzą o co chodzi i nie chcą nawet wejść z ciekawości. Wiem z własnego doświadczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Uroczysko" :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. To wsoaniałe tak spełniac swoje marzenia! Myślałam, żeby zaproponowac nazwę "Zaczarowana Pracownia" czy też " Magiczna Pracownia". Ale potem przeczytałam wpis na blogu Frankowy Zakatek gdzie sama autorka tego nblogu napisała, że to Pracownia Marzeń. Więc moze to jest nazwa idealna?! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny wspaniały pomysł bardzo Wam również kibicuje i mocno mocno gratuluję a mi jakoś przyszła myśl Bawełniany Franek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wiem że kochacie to co robicie i jestem 1000% pewna że wszystko się będzie krecić jak najlepiej ,a co do nazwy to może :"Marzenia się spełniają" albo " Z miłości do piękna" lub "Z miłości do rzeczy pięknych"pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna pracownai ta cegła na scianie sudna zresztą Aga ja od poczatku uwielbiam twoje prace pieknie szyjesz zresztą tak jak teraz koleżanka zdolne juesteście nie ma słów a tak pomyślałm nad nazwą nie za długo bo pomyślałam że np jak ludzie spacerując zobaczą taki szyld z nazwą zaraz napiszę jaką to każdy mniej więcej skojarzy co może się pod nią kry niby zwykła ale taka polska nazwa ''IGŁA Z NITKĄ"tak bym nazwała wydaje mi się że nawet starsi ludzie czuyając taki napis moga skojarzyc ze to może dotyczy wlśnie szycia może prota ale taka polska przejrzysta nazwa hihi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam pomysłu na nazwę (może jeszcze się pojawi ?), ale gratuluję Wam, dziewczyny, przepięknej klimatycznej pracowni i trzymam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też nie mam pomysłu na nazwę, ale bardzo Wam gratuluję i trzymam kciuki. A pracownię macie jak z bajki, wspaniale ją urządziłyście!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ci Aguś serdecznie:) U Oli już byłam i gratulowałam:)
    Stworzyłyście naprawdę cudne miejsce:)
    Tak sobie jeszcze wczoraj o was myślałam i wymyśliłam "Niebiański Zakątek"
    Niebo - od Ciebie i Zakątek - od Oli

    OdpowiedzUsuń
  23. Galimatias ! Pracownia przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Gratulacje! Musiałam przegapic post bo dopiero teraz go przeczytałam. Stworzylyscie super miejsce! Prawdziwe cuda wyjdą spod waszych rak. Co do nazwy to ja wybralabym moze najprostrxza ale moze przez to najfajniejsza. KAMIENICA INSPIRACJ :-) życzę powodzenia i trzymaj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj,
    skoro "Pod moim niebem" i "Frankowy Zakątek" to proponuję wspólną nazwę "Niebiański Zakątek".
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie urządzona pracownia, aż chce się od razu wejść i zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aguniu, jaka piękna pracownia!!! Cieszę się bardzo, że spełniasz swoje marzenia :)))))))). Bardzo mi się tu podoba. Śledzę cały czas Twojego bloga. Jestem zachwycona rzeczami, które tworzysz. Jesteś bardzo zdolna. Życzę jak najwięcej klientek i zamówień :))))). Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń