wtorek, 1 lipca 2014

Post "od czapy" ;))

No tak ,od czapy,no bo jak tu znaleźć jakiś wspólny mianownik dla papieru toaletowego i powłoczek na poduszki w stylu marine? Chociaż myślę,że nasze dzieci,to jakoś sprytnie by to połączyły:)))
 
Zawsze staram się,żeby post był spójny,albo tematycznie,albo kolorystycznie,ale to nie zawsze wychodzi;)) Dziś chciałam Wam pokazać uszyte jeszcze przed kontuzją poszewki i w końcu zaprezentować zestawy łazienkowe,które szyłam kilka miesięcy temu,no to jakos tak wszystkie te rzeczy wylądowały w jednym miejscu:)))
 
Tak więc zaczynam od zestawów - etui na papier toaletowy i organizer na drzwi toalety ,jakie zamówiła u mnie Pani Marzenka,właścicielka Włoskiej Restauracji w Bielsku-Białej.Pomysł przywiozła zza granicy .gdzie na drzwiach damskiej toalety wisiała właśnie niewielki organizer,a w nim higieniczne drobiazgi,których brak może czasem zaskoczyć kobietę....Fajny pomysł;))
 
 

 


 
A teraz poszewki na męskie ;)) podusie,autka i żaglówki.Muszę się Wam przyznać,że strasznie lubię je szyć;)) Kiedyś cieszyłam się na szycie dziewczęcych wzorów,bo jako że jestem mama dwóch chłopaków to nie miałam zbyt wielu okazji na szycie słodkości;))Teraz też je lubię,ale te łódeczki,samochodziki,to zdecydowanie mój klimat:))
 

 

 


 
Wszystkie powłoczki oraz etui na papier toaletowy możecie kupić na
 
http://lenzbawelna.pl/index.php
 
a organizery kiedyś na pewno pojawią się w sprzedaży,ale na razie mogę je uszyć na Wasze specjalne zamówienie:))
 
Z gipsem się męczę do 9go,mam nadzieję,że nie dłużej,trzymajcie kciuki,żeby mi zdjęli to chomąto w planowanym terminie;))
 
Pozdrawiam,
Agnieszka.
 
 


16 komentarzy:

  1. Przecudne, boskie zestawy łazienkowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko :) Przepiękne rzeczy szyjesz ! :) Pozdrawiam :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo przecudne to etui:-))) chetnie zamówię razem z pościelą jak będziesz miała czas Kochana:-)

    Uściski
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne szyjątka! Życzę szybkiego pozbycia się gipsu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Wszystkie prace cudne ale organizer w groszki najpiekniejszy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie etui na papier szalenie mi się podobają :-) Muszę mamę w końcu zmobilizować ,aby mi uszyła takowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności moja droga;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł z organizerem w restauracyjnej toalecie, wielu kobietom pomoże. Kiedyś uszyłam sobie podwójne etui na sześć rolek papieru. Sprawdza się świetnie, już nie muszę "upychać" zapasu papieru po kątach, tylko wkładam dwie rolki w stojak a resztę w etui.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne wszystko : ) pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności. Świetne rozwiązanie z takim pokrowcem na papier i etui na łazienkowe drobiazgi. Poduszki też urocze. I mimo, że jestem mamą płci obojga :) to też wolę auteczka i łódeczki wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś, zdrówka Tobie i synkowi życzę. Trzymaj się kochana i nie dawaj. Twoje prace cieszą oczy a już niedługo organoleptycznie będę miała zaszczyt je przebadac, hihi.
    Daję Ci spokój do przyszłego miesiąca a potem...bój się kochana.
    Robisz tak piękne rzeczy, że wiem, że wybrałam najlepszą.
    Buziole kochana przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kaju za tak miłe słowa;))Chętnie poddam moje prace Twoim testom:)))Pozdrawiam;)

      Usuń
  12. Świetny jest ten organizer na papier toaletowy. Fajna rzecz! A podusie jak zwykle urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten organizer łazienkowy to świetny pomysł ! No wręcz rewelacyjny. jaki to fajny klimat musi tworzyć w łazience:)

    OdpowiedzUsuń