niedziela, 25 stycznia 2015

Dzieciaki

Dziś kolejne wykopaliska;))
Rzeczy,które szyłam dla dzieciaków głównie na prezenty
Trochę rzeczy z haftem ,który od razu sprawia,że prezent staje sie wyjątkowy,spersonalizowany.

Kilka rzeczy jest dostępnych w sklepie,inne mogę wykonać na zamówienie.

Króliki w takim rozmiarze szyłam po raz pierwszy,podobno spodobały się obdarowanym,co dla mnie jest bardzo miłym uwieńczeniem szycia.












I misiowa seria...




 Tego ostatniego uszyłam dla mojej chrześniaczki na osiemnastkę,do misia dołączyłam kartkę z kopertką...:))Kartkę zrobiła dla mnie Ola według szczegółowych wytycznych,tak,żeby wpasowała się w gust jubilatki.



http://lenzbawelna.pl/

Życzę Wam udanego tygodnia,nam jeszcze został tydzień do ferii,a śniegu mamy w sam raz,oby się utrzymał do czasu,kiedy będzie można spokojnie poszaleć w białym puchu;))
Pozdrawiam,
Agnieszka.

5 komentarzy: