niedziela, 18 grudnia 2016

Świątecznie w naszej pracowni

Z powodu totalnego braku czasu ,w moim domku jeszcze nie widać świąt,co prawda mam już wstępnie ogarnięte kąty,ale wystroju jeszcze nie poczyniłam.Natomiast w pracowni świąteczna atmosfera od jakiegoś czasu nas cieszy i nastraja do tego pięknego okresu....















Niestety z powodu panującego w moim domu choróbska i chyba już wielkiego przemęczenia organizmu,załapałam coś i ja,pogrążyło mnie to coś na tyle,że musiałam już w ubiegłą środę zamknąć mój sklepik internetowy.Dość niefortunny moment,ale każdy jest tylko człowiekiem,choć niektórzy aspirują na robokopów(w tym czasem i ja;)) i uważam ,że w tym pędzącym świecie najważniejszy jest jednak człowiek, a zdrowie mamy tylko jedno.
Tak więc jeżeli któraś z Was odeszla z kwitkiem to bardzo mi przykro,mam nadzieję ,że zrozumiecie.
Z życzeniami jeszcze wpadnę,tak więc do następnego razu.

Pozdrwiam,
Agnieszka.

9 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę i chwili na odpoczynek jeszcze przed świętami:) Piękne rzeczy w pracowni

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie u Ciebie:) Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie,ach pachnie świętami :) Zdrówka sla Ciebie i rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tam u Was przecudnie świątecznie! ja mam w domu jeszcze remont, który dawno powinien być skończony...póki co nastrajam się świątecznie więc w duszy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! Tyle cudnych choineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam szyć , ale czasem nawet to co kochamy w zbyt dużej dawce może zaszkodzic....zdrówka....

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że ze zdrówkiem już lepiej! Pracownia w świątecznym anturażu wygląda ślicznie-uwielbiam Twoje prace.
    Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, te ozdoby są po prostu cudowne !


    ______________________________
    http://www.velux.pl/produkty/okna-dachowe

    OdpowiedzUsuń