sobota, 11 grudnia 2010

Czerwono mi...:)

No,u mnie też nareszcie się zaczerwienia,a jakże nie ja jedna zachorowałam na tę przyjemną chorobę,ale cały czas nie wstrzymuję się ze zmianami do przyszłego tygodnia,kiedy to mój mąż na urlopie zajmie się dziećmi,a ja wezmę się za porządki przed świąteczne.Ale nie mogłam się powstrzymać ,żeby co nieco nie pokazać,więc wrzuciłam wszystko na kuchenny stół i oto efekt :

                                             Uszyłam podkładki pod talerze i pod kubki...



                                                ....i pierwszy koszyk np. na pieczywo...

                ...i poszewki na poduszki,ta haftowana była serwetką , własnymi rękami....wyszperaną ;)
                                               I taką serwetkę udało mi się wyszperać:)
Na dziś to chyba tyle,ale oczywiście to nie koniec:)
Pozdrawiam Was ciepło.



9 komentarzy:

  1. Witaj Aga-ja tez zachorowałam na te sama chorobę-to juz chyba jest epidemia ,heheheh. Bardzo ładne rzeczy stworzyłaś -jestem zauroczona podkładkami, poduszkami, koszyczkiem. Ja tez cały czas zdobię -rozłożyłam sobie w tym roku prace na cały okres adwentu. Wreszcie będę mogła powiedzieć,ze znalazłam na wszystko czas.
    pozdrawiam cie ciepło
    lucyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace! :))) Może i ja niebawem poszyję jakieś cudeńka...zamówiłam u "Gwiazdora" maszynę do szycia...;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Pani wyszywa..dom staje sie pięknie udekorowany dodatkami:)
    serdecznie pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik, piekna kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyły mnie poduchy! naprawdę są piękne:)))piękna jest ta serweta na ostatnim zdjęciu:)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie,ślicznie i jeszcze raz ślicznie,musiałabym wyjąć słownik żeby Cię dostatecznie wykomplementować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha "wymiata":))))))))cudna...dlaczego nie przyszło mi na myśl wyhaftowac sobie takie piękne,tylko że ja potrzebuję 6 sztuk:))))i wymyśliłam że zrobię na nich decoupage:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowitae , pięknie Ci się zaczerwieniła kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszyczek jest najpiękniejszy - uwielbiam połączenie tkaniny z koronką
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń