niedziela, 8 września 2013

Jak sama nazwa mówi:LEN Z BAWEŁNĄ;)

Od jakiegoś czasu zastanawiam się,kiedy ostatni raz był u mnie post wnętrzarski.....szycie i prowadzenie sklepu zawładnęło mna całkowicie.Nie powiem,że to źle,ale szkoda mi moich czterech kątków,które ostatnio dość mocno zaniedbałam,no ale cóż,doba nie jest z gumy,praca i dzieci wypełniają teraz każda moja chwilkę.Ale jutro mam "wolne"popołudnie i plan na ogarnięcie domku.Niewiele u mnie zmian,bo i czasu mało,ale już mi brakuje tego biegania z aparatem po domu;))
 
 
A póki co post w temacie lnu i bawełny:
 



 
 
 
Chciałam Was jeszcze zaprosić na candy z poprzedniego posta.Osoba która je wygra zrobi zakupy w moim sklepiku
 
 
Pozdrawiam,
Agnieszka.
 


27 komentarzy:

  1. Agnieszka, love your pillows!

    Have a wonderful day,
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie puduchy i tekstylia. Super wyglądają.;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam tu już trzeci raz... i napatrzeć się nie mogę! Po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Len z bawełną i do tego z koronką. Najpiękniejsze połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest takie idealnie i piękne , podziwiam Twoje prace!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające są Twoje dzieła. Okrągłe poduszki prześliczne, zawsze wydawały mi się skomplikowane do uszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Agnieszko! Udanego wolnego popołudnia zatem:)
    uściski,

    OdpowiedzUsuń
  8. Te okrągłe poduchy są the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. te okrągłe poduszki to moje marzenie tym bardziej ściskam kciuki by wygrać candy

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje marzenie!!!!!! są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne rzeczy robisz pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam len! tkaniny z lnu to to co kocham:) mogłabym mieć wszystko z lnu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne rzeczy! Zwłaszcza te okrągłe poduchy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tu ładnie u Ciebie i przyjemnie:))) Beże w duecie z bielą uwielbiam, wyciszają cudnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne poduchy! I takie wspaniałe, ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to połączenie! Cuda!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe połączenie...kropko, paski, koronki, len i bawełna, wszystko pięknie zgrane i te kolory ziemi, pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. bawełna + len = sukces murowany!!! nie może inaczej być! Twoim beżom, kropkom i bielom zawdzięczam zmiany kolorów w otoczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne Agnieszko.
    I powodzenia ze sklepem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne rzeczy szyjesz - podziwiam !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te podusie z falbanką są naprawdę urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam od zawsze bawełną, a jako dorosła kobieta pokochałam len...a u Ciebie tyle szczęścia na raz! Piękne rzeczy....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne, wyglądają jak mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń