środa, 25 września 2013

Troche domu,troche szycia.....

Dziś premiera moich haftów wykonanych na mojej hafciarce,niby nic wielkiego,ale miałam z nimi nieźle pod górkę.Szczególnie jednej osobie dałąm się we znaki z moimi problemami,Aga,bardzo Ci dziękuję za pomoc;))






 

 
 
 
Okrągłe poduszki są dostępne w
 
 
W końcu udało mi się też pstryknąć kilka fotek w domu,nic szczególnego się nie dzieje u mnie,bo cały czas poświęcam na szycie,ale mam nowe abażury na lampy,a właściwie kosze wiklinowe;) 
 




 
 




 
 
 


37 komentarzy:

  1. Piękne te okrągłe poduszki, napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduszki, a do tych okrągłych mam jakąś szczególną słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te hafciarki są genialne. Pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty na poduszkach piękne, dajesz radę z tą hafciarką. Powodzenia w dalszej pracy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś hafty przepiękne :) Podusie wyglądają świetnie :) Mieszkanko również :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. To od dziesiaj będę marzyć o takiej maszynie. Cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jestem z Ciebie dumna,że dałaś radę hafciarce:))to A bajkowe:))a będzie takie ładne B/????domek też widzę zyskał nowości,abażury super,ale ten lambrekin w serduszka słodki:)))))i poduchy super:))pozdrawiam cieplutko i jak zwykle trzymam kciuki:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te poduchy mieszkanie również ,a zasłony są cudne chyba zrobię sobie podobne,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u Ciebie jak zwykle! Ach co ja bym dała, żeby w końcu zmierzyć się z maszyną, ja po prostu się jej boję, dlatego zabieram się tylko za małe szyjątka w rękach ;) Abażury świetne! Buziaki! Zapraszam na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Monogram na poduszce super, na pewno to sztuka wychaftować takie coś nawet na maszynie, a abażury dodają takiego smaczku w pokoju, bardzo super:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ mam coraz większą chrapkę na maszynę z haftem. Monogram cudowny. Nawet jeżeli kogoś zamęczyłaś to efekt pioronujący. Bardzo pięknie u Ciebie i tak przytulnie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne poduchy, premiera udana :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. cuden hafty, a kącik na laptop mnie urzekł totalnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny masz dom, piękny jest to wiklinowe krzesło przy biurku z komputerem. Poduszeczki z haftem wyglądają naprawdę ładnie, zwłaszcza ta z sercem podbiła moje oczy i duszę;> Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko u Ciebie takie dokładne i dopracowane.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale u ciebie cudnie! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne, okrągłe poduszki są cudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie i przytulnie u Ciebie :)
    Śliczne poduchy!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci to haftowanie wyszło. Zwłaszcza monogramy przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za piękności!! Pasowałyby również do mnie, zazdroszczę! ;) Obserwuję :)
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! prześliczne poduchy wyprodukowałaś !:) jak Ty masz tam ładnie:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie pod tym Twoim niebem :)
    Chciałabym zaprosić Cię do zabawy "co nosisz ze sobą". Szczegóły na moim blogu http://edu-mata.blogspot.com/2013/09/co-nosze-ze-soba.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prace:) Masz świetny gust:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogę napatrzeć się na te Twoje prace! cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga, poduchy są przepiękne!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szyciowe wytwory śliczne ,a klosze na lampy ..super pomysł :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie,a poduszki są CUDOWNE .Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie ozdobiłaś i uszyłaś poduszki. Hafciarka się sprawdza :):)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te poduszki.Taka maszyna to dopiero daje wiele możliwości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wnętrze :) Szczególnie w oko wpadł mi kolor ścian. Czy mogłabym się dowiedzieć co to za farba i kolor?

    OdpowiedzUsuń