czwartek, 27 lutego 2014

Dawno nie było kuchni.....

Dawno kuchni nie było,w ogóle mało wnętrzarsko u mnie ostatnimi czasy....Czasem bardzo mi brakuje tego przestawiania,kombinowania,a kiedy pędzel miałam ostatni raz w użyciu,to już w ogóle nie pamiętam.....Cóż począć,kiedy praca pochłania mnie na tyle,że na inne rzeczy brakuje już doby.....



Ale udało mi się upolować durszlak w kolorze ecru,dawno już miałam na niego chętkę,ale albo nie było durszlaka,albo kasy....
 
 

A na ławki kuchenne musiałam uszyć pokrowce z wzorzystej tkaniny,bo przy moich dzieciach poprzednie,jasne nawet jednego dnia nie wytrzymywały....


 
I lambrekin nowy udało mi się uszyć...
 


 
I serduszka,ktore dostałam od koleżanki na urodziny ;)

 
 
No to chyba tyle na dziś.....zgadnijcie co będzie następnym razem.....nie zgadniecie,o szyciu będzie ;)))
Pozdrawiam,
Agnieszka.
 
 


25 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta Twoja mini szafka na blacie.Robiona czy kupiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafeczka to w rzeczywistości nadstawka z biurka,była w ciemno wiśniowym kolorze....

      Usuń
  2. Durszlak pierwsza klasa :) i widze słoiczki na przyprawy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Durszlak świetny! Też z chęcią bym swój wymieniła na taki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie Twoja kuchnia;)durszlak jest fantastyczny;)no a Twoje dzieła rewelka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny durszlak lubię ten kolor...pokrowce na ławeczkę super...zresztą wszystko mi się podoba co wyczarujesz :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle poluję na takiego durszlaka i ciągle nie umiem go upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kuchenne migawki!
    Durszlaka zazdroszczę- sama o takim marzę.
    Pozdrawiam!

    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pieknie i nastrojowo! Beże mają to do siebie, że robią klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchnia z takimi dodatkami prezentuje się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak codziennie u Ciebie pięknie! Masz tak ślicznie w domu, zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać Twoje posty. Piękne są Twoje prace. Do tej pory czytałam anonimowo Twojego bloga. Teraz mam własnego bloga na, którego serdecznie Cię zapraszam. Znajdziesz mnie pod nazwą mazurskiepasje.blogspot.com. Też wykonuję różne prace i chcialabym je pokazać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. durszlak świetny, chyba widziałam taki w Ikei. Zapoluję na niego w najbliższy weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie tu u Ciebie w kuchni:) najpierw zakochałam się w pracowni a teraz kuchnia:) Kochana piękne rzeczy tworzysz , masz do tego wielki talent:) tak trzymaj!!! Pozdrawiam cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje klimaty , podziwiam u ciebie prześliczną kuchnię , zaciekawiło mnie sito z Ikea , mam identyczne i niestety rdzewieje mi u dołu , mam jednak nadzieję że twoje jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swoje w Home and You,mam nadzieję,że nie zacznie rdzewieć....;)

      Usuń
  15. Bardzo ładny lambrekin, zainspirowałaś mnie do zmian;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę u mnie o takiej nablatowej szafeczce fajnie się u Ciebie prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. uroczo jest w twoim królestwie

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno miałem mały remont w mojej kuchni. Montowałem nowe rolety rzymskie w kuchni i łazience. Początkowo chciałem wykorzystać zwykłe rolety, ale jak zobaczyłem na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ rolety rzymskie to już nie chciałem zmienić zdania.

    OdpowiedzUsuń