wtorek, 18 lutego 2014

Nowości....

Troche jakby przypadkiem udałomi się uszyć kilka nowych rzeczy,które trafiły do sklepu.Ostatnio dużo szyje na indywidualne zamówienia,od Świąt to są pierwsze rzeczy,które wystawiam na sprzedaż.Nie wiem,co będzie z szyciem wielkanocnych ozdób,może Wielkanoc 2015 mnie nie zaskoczy....:))
 
A oto co nowego powstało:
 


 



Uszyłam też torby na zakupy,ta szara jest z lnu,a beżowa z surówki lnanej.Torba z kieszenią ma wszytą podszewkę w paseczki i jest moja osobistą własnością,bardzo mi brakowało takiej pojemnej, porządnej torby do przenoszenia różnych niezbędnych rzeczy na linii dom-pracownia:))
 
 




 
 
Jeżeli coś się Wam spodobało,to zapraszam Was na
 
http://lenzbawelna.pl/index.php
 
Pozdrawiam,
Agnieszka.
 
 
 


26 komentarzy:

  1. Jejku, jhak zawsze...wspaniałości. Oj, gdybym ja miała kasiurę...Kupiłabym duuużo. Wszystko ładne, odszyte pięknie i co najważniejsze, ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak wszystko odszyte i wykończone :***
    Torba nie jednej z nas by się przydała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, torby są świetne !
    Pewnie nie zaglądasz na FB z byt często ale jest spotkanie Bielsko Szyje w najbliższą niedzielę o 16.00 adresu jeszcze nie ustaliłam ale będzie to na pewno Bielsko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle podziwiam:) torba świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda. Jak zwykle jestem zachwycona. Podkładki i poduchy są doskonałe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga kiedy ty kobieto sypiasz, masz na to czas/? Tyle rzeczy tworzysz ze chyba na nic juz więcej nie masz czasu. Pięknie jak zawsze :)). Widziałam wyżej, ze jedna dziewczynka pisała o spotkaniu szwaczek :-). Moze mi by sie udało przyjść, daj znać jakbyś cos więcej wiedziała :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle cuda uszyłaś! życzę Ci zatem aby Twoja doba w czarodziejski sposób uległa wydłużeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wyroby z pięknymi haftami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Achhh jak zwykle pięknie i perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam się wszystko podoba:) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torby robią wrażenie!!!Wszystko robi ale torby to dla mnie hicior!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie śliczności! torba big bag to jest to!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej torby cacy ;) też muszę uszyć, zacznę od tej prostszej bez podszewki ;) piękne te wszystkie szyjątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności;)torba rewelacja;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcjonistka z Ciebie! Piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torby fantastyczne!!! Z resztą nie tylko one :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje szyciowe wytwory :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka, szara torba, która stała sie Twoją własnością wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko Agnieszko piękne ...pliss wpisz mnie w terminarz ,bo ju się ślinie na tarasowe poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, nieprzekombinowane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te Twoje dzieła, gratuluję talentu no i pomysł z wyhaftowanym składem materiału genialny;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń