piątek, 30 maja 2014

Monogramy i takie tam....;))

To już nie pierwsze i pewnie nie ostatnie monogramy,jakie wykonałam,dziwne,ale jakoś najczęściej przewija się literka "M"na moich haftach;))
 
 







Jako,że z czasem u mnie kiepsko,to dopiero dziś pokazuję migawke z poprzedniego numeru Mojego Mieszkania.A nim "moje "zasłony w mieszkaniu Marzenki.A że mieszkanie piękne,to zasłony prezentują się na okładce:))
Dla sprostowania,zasłony zostały uszyte wg projektu Marzenki,ale że włożyłam w nie sporo pracy i serca,to mogę powiedzieć,że są i moje;))



 
 
Do targów pozostał jeszcze tydzień,wypełniony po brzegi nie tylko szyciem,ale i innymi pracami,bardzo przyjemnymi zresztą,o których niebawem na pewno napiszę:))
 
A na targi oczywiście serdecznie Was zapraszam.Klikając na logo możecie przeczytać,co ciekawego szykują organizatorzy:)
 
http://atrakcje-regionow.pl/
 
Pozdrawiam;)
Agnieszka.
 
 
 
 


13 komentarzy:

  1. Zasłony widziałam już i są naprawdę piękne;)Monogram M to oczywiste-MIŁOŚĆ;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie,to wszystko tłumaczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne hafty, marzę aby się nauczyć:)
    a zasłony prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. M jak miłość piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedzialam, ze sa Twoje! Sliczne:)

    M-jest takie "bogate";))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne !!! Zasłony widziałam w gazetce i do tej pory nie mogę o nich zapomnieć !!! Cudo !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne te podusie z monogramem.Fajnie rozwijasz swoj warsztat :-) A takie zasłony to chyba wisiały u mnie juz 2 lata temu :)))
    pozdrowionka gorace

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, piękne rzeczy szyjesz więc wpadłam po uszy. W mailu nie podałaś mi nr tel. tylko adres. Czekam na nr. Paaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zasłony...no i jeszcze na okładce:) Czad!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam monogramy! Twoje są piękne-jak zresztą wszystkie dzieła, a zasłony już podziwiałam w czasopiśmie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń