środa, 30 stycznia 2013

Poduszkowy zawrót głowy....

Już dawno nie szyłam poduszek w takich ilościach,a poduszki bardzo lubie szyć,tak wiec z wielka przyjemnością zasiadłam do maszyny,aby kilka  stworzyć.Na dwóch czy trzech sie nie skończyło,bo poza tymi które dziś Wam pokaże mam jeszcze kilka uszytych dla siebie,te może w następnym poście sie ukażą.

Miałam już kilka ponagleń,żeby uszyć cos pastelowego,więc prosze bardzo,nie ma tego dużo,ale zwiastun jest;






No i jeszcze kilka w beżach:




 


I jeszcze poszewki które uszyłam w ramach akcji Uszyj Jasia ,wszystkie szczegóły znajdziecie na blogu Eko Ubranka  ,uszyte poszewki trafią do szpitali dziecięcych,aby umilić choc troche pobyt małym pacjentom w tych placówkach.

W sumie udało mi się uszyć 5sztuk ;)


 A to plakat tej akcji:


No i jeszcze podsumowując ten poduszkowy post,chciałam Wam powiedzieć,że po zrobionym przeglądzie szafy ,  również znalazło się kilka poszewek:


i nie tylko:


No ,to już chyba wszystko ,niebawem kolejna porcja poszewek,bo juz się następne szyją,będą takie typowo dziewczyńskie;)

pozdrawiam,Agnieszka.

27 komentarzy:

  1. Poduszki przepiękne:)Ach ten róż:)pozdrawiam:)ulicazielona.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ach... ale piękne podusie uszyłaś :)

    polecam również akcję USzyj jaśka dla szpitala, też biorę w niej udział :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga,świetne wszystkie! Szczególnie te z różyczkami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie prześliczne:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze, jak zawsze, jak zawsze - śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszeweczki są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, beże przecudowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj piękny blog, wspaniałe prace. Cieszę się, że tu trafiłam. Gratuluję pomysłów i umiejętności.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://maisondereve-pl.blogspot.com/
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne poduszki, ta z serduszkiem najsłodsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super jest ta beżowa ze wstawka z różyczkami

    OdpowiedzUsuń
  11. groszki, groszki....coś w nich jest :) Jak zwykle wszystko piękniusie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne poszeweczki-jedna w drugą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to jakaś dziwna jestem - podobają mi się wszystkie beżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju ile piękności:))))
    i te kolorki! chętnie bym się teraz do nich przytuliła:)))
    zapraszam na konkurs ze świetnymi bonami do wygrania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne a najbardziej beżowa z serduszkiem - cudna.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne poduszki:))ale ja uwielbiam róż :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wielką fanką Twoich tworów a beże szczególnie przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Te w różach cudne, a to autko do szpitala przepiękne, dzieciaki będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj. Zapraszam do siebie po odbiór nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te poduszki, widać, że są dopracowane w najmniejszym szczególe :)
    A czym je wypełniasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie dopieszczone! Pozdrawiam!j

    OdpowiedzUsuń