sobota, 18 stycznia 2014

Wiosna?

W sercu już chyba wiosna,ale po tym co zobaczyłam w prognozie pogody,to chyba wiosna przejawiać będzie się na razie w moich szyciowych tworkach.No ale cóż się dziwić,toż to dopiero styczeń,wszystko musi mieć swój czas....szkoda mi tylko że na Święta śniegu nie było,ale może na ferie,które się u nas od poniedziałku zaczynają ,trochę śniegu sypnie....
 
A na razie chciałam Wam pokazać kolorowe fartuszki,woreczki,poduszki,które uszyłam jeszcze przed Świętami....
Jeżeli macie ochotę Waszej pociesze sprawić poduszkę lub fartuszek z wyszytym imieniem lub monogramem,to proszę piszcie na  sklep@lenzbawelna.pl 
 
 
 






No i patrzcie,jak wesoło się zrobiło,wiosna idzie jak nic.....;)))
miłej niedzieli Wam życzę;)
Agnieszka.
 
 
 


13 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje szyjątka! wszystko piękne
    Tak szczerze pisząc to ja chciałabym już wiosnę:)
    Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko po prostu piekne!!!! Cuda szyjesz :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. AMIGA,SUAS COSTURAS ME ENCANTAR,PARABÉNS MAIS UM VEZ.BOA SEMANA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  4. natchnęłaś mnie z tym śliniaczkiem - cały czas marudzę, że nie mogę znaleźć takich bez ceratki - a tu masz, EUREKA - uszyję je sama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie rzeczy:) Wiosna no tak, dobrze by było . U Ciebie w każdym razie wiosennie,. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na widok Twoich wyrobów aż chce się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle cudne wszystko, widze też że rozszeżasz asortymen o piękne fartuszki :)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na Twoje szyciowe wytworki mam uśmiechniętą buzię;)więc ta wiosna pomału się zbliża;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga :)co jedno to piękniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na widok tego różu od razu się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace, bardzo optymistyczne fartuszki dla małych kuchareczek :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Agnieszko:)Chciałabym Cię wyróżnić nagrodą Liebster Blog Award.Zapraszam do mnie na bloga w celu zapoznania się z zasadami http://www.decoupagenakasztanowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń