sobota, 4 stycznia 2014

Trochę koronek,troche falbanek.

Moje leniuchowanie przybiera dość niebezpieczna formę,przez chorobę która wypadła w Święta,późniejsze problemy z elektrycznością,nastąpiło ogólne rozstrojenie ,rozleniwienie....Już zaczynam się martwić jak wróce do pracy.Będzie to dość trudne dodatkowo przez to,że mój starszy syn właśnie zachorował na ospę....dopiero co pożegnaliśmy ospę Mateusza,a tu Szymon rano wychodzi z pokoju cały obsypany.....no i jak tu wziąć  się do roboty.....
 
Na razie mam kilka zdjęć wcześniej szytych rzeczy,następne będą rolety,jakie szyłam przed Świętami.
 





Miłego weekendu,trzymajcie się zdrowo,co przy tej pogodzie wydaje się trudne.Raj dla zarazków;)
 
pozdrawiam,Agnieszka.


14 komentarzy:

  1. Jakie to śliczne, delikatne i romantyczne. Uwielbiam takie klimatu. Pozdrawiam mocno i trzymaj się Kochana . Nie dajcie się chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze śliczności :)
    bardzo podoba mi się to co widac na drugim zdjęciu tylko dlaczego tak mało widać....tam jest jakiś śliczny kolor haftu i wypustki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo uniwersalne;)śliczności;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace.
    Przeszłam ospę córki w zeszłym roku więc wiem jakie to trudne, tym bardziej że masz podwójne choróbsko w domu. Powodzenia i dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Как нежно, изящно и очаровательно!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności .... ten haft jest przepiękny ;0
    Dużo zdrówka życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. same piękności, u nas też ospa w natarciu:)
    pozdrawiam i życzę samych pięknych chwil w nowym roku
    Aga, dompachnacyjasminem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, te choróbska... spokoju nie dają. Ja z robotą też od miesiąca stoję, bo ciągle coś się ze zdrowiem dzieje... Zdrowia wiele Wam życzę! Pewnie chętnie wrócisz do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Qué trabajos tan exquisitos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Agusia dużo zdrówka dla Waszej rodzinki-no niestety ospa to nieuniknione choróbsko, lepiej ze chłopcy teraz przechorowali niz później :-). Ślicznie ci działa ta hafciarka-pokaz więcej fotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, te hafciki i koroneczki :) Uroczo!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://uaneczki.blogspot.com/2014/01/wyroznienie-na-dobry-koniec-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście że nie mam ci za złe, fajnie że mogłam być taką malutka inspiracją hihihi
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu małe dzieła sztuki . Tak wysmakowane, urocze i z gustem , że naprawdę jest na co popatrzeć.
    Gratuluję Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujące miejsce w sieci. Chętnie dodam Cię do bazy: http://blogi-o-projektowaniu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń