czwartek, 16 października 2014

Galop....

Moje życie juz od dawna przypomina jakąś jazdę bez trzymanki,ale ostatni okres to już chyba czysty galop....
W pracy sporo planów poczynionych,zaczęłam tworzyć świąteczne wzory,poza bieżącą robotą cały czas coś czerwonego się przeplata.Muszę się wybrać do miasta po świąteczne tkaniny,a co z tego wyjdzie to czas pokaże.I tak jest lepiej niż w poprzednich latach,w połowie października już cos świątecznego się dzieje,a nie jak zwykle 10go grudnia;))

Poza pracą też jest co robić.Mój Szymuś w tym roku przystępuje do Pierwszej Komunii Świętej.
Sporo nauki przed nami.Żeby było "łatwiej" to często kończą lekcje o 16tej,więc zaraz po powrocie do domu znowu trzeba nad książkami siadać.Nie muszę chyba wspominać o tym jaki czasem mamy bunt na pokładzie....

A dziś to właściwie chciałam Wam pokazać kilka fotek rzeczy które ostatnio uszyłam,jest tego więcej,ale nie dam rady wszystkiego na raz wrzucić do sklepiku.Będę sobie to dawkować:))
Niektóre wzory już Wam znane,ale ponoć lubiane:)))






Wszystkie rzeczy do kupienia w

http://lenzbawelna.pl/index.php

Niedługo kolejna część:)
Pozdrawiam,
Agnieszka.


11 komentarzy:

  1. Ależ prześliczny komplecik!!!! Jak zwykle zresztą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne- aż trudno wzrok oderwać, a tu jeszcze śliczne paseczki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię doskonale. Życie galopuje w zastraszjącym tempie. Komplet cudny! Ciekawe co szyjesz na gwiazdkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz pomimo galopu..wszystko ślicznie zwłaszcza nakładzie na słoiczki:) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwie się , że masz ,,galop'' , bo takie piękne rzeczy wychodzą z spod Twoich rąk :-) Wszystko bym chciała , wszystko jest piękne :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo galopu tworzysz przepiękne rzeczy : ). U mnie jeśli chodzi o świąteczne szycie to jeszcze się nie zabrałam,ale muszę się zmobilizować bo już słyszę dzwonki sań ; ). Pozdrawiam serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszki - tak! :) Rękawica piękna!
    Mam nadzieję, że w weekend znajdziesz chwilkę, żeby odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy, jak zwykle :) Czekam już na świąteczne prace w Twoim wykonaniu; na pewno będą śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed chwilą znalazłam Twojego bloga... już będę stałym Twoim gosciem :) a jak się przeprowadzę to chcę mieć Twoje dzieła...! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń