wtorek, 28 października 2014

Uwaga,czerwone wjeżdża na stół...:)

Po moich rozterkach o których pisałam pod ostatnim postem ,zdecydowałam,że wszystko co będzie powstawało w temacie Świąt od razu wstawiam do sklepu  ,ale na blogu zacznę pokazywać dopiero po pierwszym listopada.Dla mnie to taka umowna data,wcześniej jakoś mi się nie składa.
Ale w sklepie jest już sporo świątecznych poszewek,no i towar z zeszłego roku,którego nie wycofywałam,po prostu czekał sobie w kategorii BOŻE NARODZENIE .

A dziś chciałam Wam pokazać dekoracje stołu w czerwieniach,które powstały z myślą o Świętach,ale generalnie mogą zdobić stoły przez cały rok.


 Uszyłam inny koszyk na pieczywo,ale nie tylko n pieczywo może służyć,ma wywijany brzeg i można go bez problemu prać.Cały komplet uszyty z naturalnego dość tęgiego lnu.


 Bieżnik i podkładki z motywem serduszek.


No i fartuszki,prostsze w formie niż te które do tej pory szyłam.Mają długie wiązanie,dlatego można się nimi opleść i związać z przodu:)










Zapraszam Was do 

http://lenzbawelna.pl/index.php

Niedługo kolejne prace:)
Pozdrawiam Was serdecznie
Agnieszka.

12 komentarzy:

  1. Cudowności! Juz nie mogę się doczekac Twojego świątecznego postu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na jakieś podusie świąteczne ;-) Będzie okazja żeby znowu zajrzeć do Twojej pracowni (jest cudna!!!) Przy okazji zapraszam do siebie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis na tym beżowym fartuszku jak dla mnie stworzony :))) Wszystko śliczne - serducha bardzo milutkie i przytulne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Jak zawsze perfekcyjnie odszyte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne świąteczne prace ! Lubię ten świąteczny okres , bo uwielbiam otaczać się takimi właśnie dodatkami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace, ostatni fartuszek mnie urzekł . Pozdrawiam Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OCZYwiście wszystkie Twoje prace cieszą OCZY :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wszystko:) masz powera i fantazję ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko się zachwycać :-) Mnie daleko do Ciebie :-( ale nie poddaje się :-) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń