poniedziałek, 7 marca 2011

Targ staroci

Stara juz ze mnie baba,aż wierzyć się nie chce że dopiero niedawno zaliczyłam swój pierwszy targ staroci.Od dłuższego czasu wiedziałam że u nas raz w miesiącu takie targi się odbywają,ale,albo pracowałam (kiedyś :) albo dzieci coś-tam,albo pogody nie było,albo całkiem nie po drodze miałam :))
Ale w tym miesiącu się wybrałam :)) I było kilka rzeczy które mogłabym przygarnąć,ale jakoś tak drogo...za 2 ,3 albo 5 zł nic tam nie widziałam,Wam często zazdroszczę że takie cuda za grosze kupujecie.
Ale do domu z pustymi rękami nie wróciłam....wypatrzyłam lampkę...urzekła mnie jej podstawa,bo na pewno nie abażur :))

A wyglądała tak :


Abażur juz zdążyłam zdjąć,ale miał jeszcze  "gustowną " brązową pasmanterię przyszytą.




Teraz wygląda tak,oczywiście abażur uszyłam z moich ulubionych ostatnio serduszek ;)


A że lampka z biurka powędrowała do pokoju chłopców,to ich lampka starowinka,do której kiedyś uszyłam abażur w niebieską krateczkę ,swoje już przeszła,to wywaliłam stary abażur i naciągnęłam jej na głowę koszyk wiklinowy i na razie powstał taki cudak :))



Na dziś to tyle,pozdrawiam:))

13 komentarzy:

  1. Aga, obydwie lampeczki wyglądają swietnie!! Pomysłów Ci nie brak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Lampki świetne:-)
    Ja też uwielbiam targi staroci.
    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widzialam wiklinowego klosza do lampy, super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampa genialna.Nie moge sie na nia napatrzec.I strasznie mi sie podoba ten material w serduszka.W ogole bardzo przytulnie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne lampki. Rozgoszcze sie tu u Ciebie :)Bardzo fajne rzeczy szyjesz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te lampki:) Ja też mysle o metamorfozie moich:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa z Ciebie osóbka:))lampka śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo:) lubię klimat Twojego mieszkanka:) jestem już w domu! trochę obolała, ale szczęśliwa!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajną lampeczkę wypatrzyłaś!!!Dwie lampki wyglądają super!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne lampki:) że też ja nie wracam z takimi łupami z targu...

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta drewniana lampa też na taką choruję wyszła cudnie!!!!
    AQ ta od chłopców z tym wiklinowym abażurkiem też cudna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatycznie Agusiu u Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny cudak :) obydwie lampy super, a targi staroci uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń