wtorek, 11 grudnia 2012

Ogłoszenia;))

Przepraszam Was bardzo,że kazałam Wam czekać na wyniki candy,ale niestety czas galopuje w ostatnich dniach,wiadomo jak to jest przed Świętami,a u mnie już zdecydowanie ten czas jest w pełni.
Zatem żeby nie przedłużać,ogłaszam:
wylosowaną osobą jest Ma niusia  gratuluję,
napisz do mnie na agad2201@onet.pl swój adres i kolor choinki jaka wybierasz;))

Bardzo dziekuje Wam za udział w mojej zabawie:))

A przy okazji ogłoszeń chciałam Wam się pochwalić,nie mam tego w zwyczaju,ale to przecież miła rzecz,więc podzielę się nia z Wami.Jak już niektóre z Was zauważyły,mój blog pojawił się  w świątecznym wydaniu Mojego Mieszkania,co prawda na ostatniej stronie,ale debiut jest:))


No a żeby nie było tak całkiem bez wytworów rąk moich,to pokażę Wam jeszcze wianek,który dawno już temu zrobiłam na drzwi w przedpokoju.Niedługo ustąpi miejsca temu w sweterku;))
Zdjęcia kiepskie,bo wiadomo-przedpokój...




Pozdrawiam i miłego jutra Wam życzę;))

29 komentarzy:

  1. Gratuluję, dziś ostatnia strona jutro okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i Tobie;)
    Wianuszek wspaniały!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękne rzeczy robisz, więc się nie dziwię, że w tej fajnej gazetce się pojawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję debiutu i zwyciężczyni candy również.
    Fajny wianuszek i ten domek dla ptaszka na wieszaku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca:))Twoje prace są prześliczne:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow - gratuluję debiutu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też widziałam :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorzej podobno zacząć, a potem idzie jak po maśle, gratuluję więc debiutu!
    Na choineczke miałam chrapkę, ale cóż - może następnym razem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje;) Dzieki za zabawe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję debiutu i zwyciężczyni-wygranej. Śliczny wianek, a serduszka cudne. Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 wianek,wianek...ale jaką ja fajniusią torbę widzę na wieszaku)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :) Gazetkę kupiłam i widziałam kilka znajomych twarzy :))) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam gazetę przez Was,bo widziałam reklamę :))gratuluję:)))jesteś w świetnym towarzystwie,tak że strona nie ma znaczenia:))))zawsze uważałam,że jesteś zdolna:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gazetkę oczywiście mam ;) i gratuluję debiutu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, nawet nie dostrzegłam tego w MM;-( wianuszek bardzo ładny;-)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję raz jeszcze debiutu w Moim Mieszkaniu i gratuluję szczęśliwej Zwyciężczyni candy:-)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!!!
    Tobie debiutu!
    Wylosowanej szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje :) po gazetę dzis popędze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzmiankę w gazetce widziałam..Serdecznie Ci gratuluję...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratki dla zwycieżczyni i dla Ciebie oczywiście że udało się być w gazetce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dizękuję co za miła wiadomość!!!
    A Tobie gratuluję debiutu! Nie ważne na której stronie - ważne że jak zawsze pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni i tobie oczywiście udanego debiutu. Widziałam na własne oczy jak przeglądałam świąteczne wydanie MM. Wianuszek prosty i efektowny.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaczynam oglądanie od ostatniej strony, więc dla mnie to jak okładka. ^^ Gratuluję debiutu i Ani szczęśliwego losu. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje zwyciezczyni i Tobie za debiut w Moim Miewszkaniu-zycze jeszcze wielu takich;0pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wylosowanej i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwyciężczyni! U Ciebie, jak zwykle delikatne i przytulne ozdoby :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie szyjesz:) Gratuluję debiutu w Moim Mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń