niedziela, 16 grudnia 2012

Zwiastuny....

Dziś kilka zwiastunów nadchodzących Świąt,na razie czerwony kolor opanował kuchnię,jeszcze nie mam typowo świątecznych dekoracji,ale czerwony mówi sam za siebie.Na pokój przyjdzie czas w tym tygodniu,przede mną jeszcze porządki,mycie okien,bo wcześniej nie było czasu,ale teraz już maszyna odpoczywa,więc ja skupię się na sprzątaniu i dekorowaniu.


Jak zobaczyłam to wiadereczko na wystawie w kwiaciarni,to już wiedziałam,że bez niego nie wyjdę;)
 


 Serwetnik  to też niedawny zakup,już długi czas zbierałam się do takiego zakupu.

  
A ściereczka w kwiaty to moja pierwsza wygrana w candy;)








 Pozdrawiam;)

27 komentarzy:

  1. Masz śliczne dekoracje:))Bardzo lubię takie klimaty, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam święta w kolorze czerwonym. Nie wyobrażam sobie aby mój dom był dekorowany w innym kolorze. Super dekoracje i pięknie masz ubrany dom.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, serwetnik mam taki sam , ale wiadereczka Ci zazdroszczę ...jest słodkie. Zapraszam na mój blog i do obserwatorów...ja sie właśnie wpisałam na Twój. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym nie pozostawiła takiego wiaderka samotnie w sklepie ;) Bardzo ładne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poducha w serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też w kuchni na czerwono, ładnie się u Ciebie zaczerwienia również;)A zegar i ściereczkę w kwiaty mamy takie same...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię twoją kuchnie w każdej odsłonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności, aż miło popatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchnia w czerwonościach pieknie się prezentuje a szczególnie Twoje szyjątka nadają jej przytulny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też czerwień zagościła:-)) Nie może być inaczej!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda , ta czerwień mówi sama za siebie, święta tuż tuż ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I u mnie czerwień zaczęła dominować w domu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknei u Ciebie :-) jak zwykle :-) i serwetnik mi sie bardzo podoba.. za mna tez "chodzi" chec na takowy od dluzszego czasu :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś i znów zachwycasz,wiadereczko cudne upolowałaś,też bym go nie zostawiła.Czerwień obowiązkowo na święta u mnie musi być.Uściski śle

    OdpowiedzUsuń
  15. Dekoracje piękne i w dodatku w moich ulubionych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie, miło i swiątecznie:)
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  17. choć czerwień to zupełnie nie mój kolorek...u ciebie wygląda cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. zwiastuny cudowne :) takie delikatne a przy tym takie oczywiste świąteczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiaderko jest genialne! Porwałabym Ci je ;) Śliczne masz kuchenne dodatki w kolorze czerwonym, tak jak lubię. Zachwycam się półeczką w kąciku jadalnym :) Świecznika gwiazdki też się doczekałam...
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię czerwony kolor i w kuchni i na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Standardowo piękne tkaniny goszczą w Twoim domku,a jeszcze dołączyła do nich ceramika:))ślicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. ochhh napatzrec sie nie moge.. pieknie... a na poduszce napisy po szwedzku:) szczescie jest... dalej nie widac.. ale jestem madrala;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie u Ciebie, nie można oderwać wzroku od zdjęć. Śliczne czerwoności i połączenie z bielą. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna świeczka z wosku pszczelego? musi roztaczać piękny aromat miodu :) gdzie taką upolowałaś?

    pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Twojego bloga trafiłam przez moje Candy i bardzo się z tego cieszę. Zostanę tu na dłużej. Pięknie mieszkasz i cuda tworzysz. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. OOhhhh !!!! Acabo de descubrir tu blog y ME ENCANTA!!!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń