piątek, 28 grudnia 2012

Pozostając w temacie Świąt

Jako,ze dekoracje świąteczne nie pozostają u mnie zbyt długo,to puki co chcę się jeszcze nimi nacieszyć,dzisiaj w końcu zaświeciło słonko,więc popstrykałam trochę,do tej pory to jakaś ciemnica całymi dniami za oknem była...zero śniegu,ZERO.
Może w przyszłym roku będą białe Święta...






I jeszcze trochę kuchni...



Ten śliczny wianuszek udało mi się wygrać u Kasi w Latte House ,dziękuję Kasiu;)


A na następny raz mam dla Was premierowy pokaz odnowionej kołyski,która pokazywałam Wam tutaj  już chyba latem....trochę mi zeszło;)
Pozdrawiam:)

18 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje stworzyłaś, niech jeszcze chwilę nacieszą oczy:)Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje piękne i piękny dom. Choć śniegu nie ma za oknem święta zawsze mają swój urok.
    Cudowna choinka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny klimacik u Ciebie panuje, bardzo mi się podoba. Czy firanka w oknie jest zrobiona własnoręcznie? Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Basiu,ja nie jestem z tych uzdolnionych w sprawach szydełkowania,firanke kupiłam za grosze na ciuchach:))

      Usuń
  4. uwielbiwm do ciebie zaglądac :) twoje zdjęcia mnie relaksuja

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne dekoracje ... piękny dom...Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne dekoracje, nieh ciesza oko jak najdłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie u Ciebie:))lubię takie klimaty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż szkoda sprzątać i chować te piękne dekoracje!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie.
    Och ,słoneczko świeć nam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twój salon!!! Pięknie przybrany na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie i tak przytulnie. Dekoracje piękne, trzeba się nimi nacieszyć:)))
    Ściskam jeszcze w świątecznych klimatach:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie u Ciebie:) mi też brakowało i nadal brakuje śniegu...
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też żal,że nie było śniegu!
    Ale przytulnie u Ciebie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała przyjemność po mojej stronie Agnieszko:-) Cieszę się, że wianuszek służy!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego życzę na ten Nowy Rok. Spełnienia marzeń i wszechobecnego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kołyska, aż sobie przypomniałam, że w naszej rodzinie też taka jest i tez ma już koło 80-tki, niedawno kołysały się w niej dzieci mojego kuzyna :) Kawałek historii. Pozwolisz, że się u ciebie trochę rozgoszczę bo spodobało mi się tutaj :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń