środa, 5 grudnia 2012

W oczekiwaniu.....

W oczekiwaniu na Święta chciałam Wam jeszcze pokazać mój pokój,zanim udekoruje go na świąteczna nute.Zmieniło się kilka drobiazgów,a ja powoli szykuję ozdoby,które zapanują nie wcześniej niz w ostatnim tygodniu przed Świętami.Kiedy byłam dzieckiem,ubieraliśmy choinke w Wigilie,ja też przeniosłam ta tradycję do mojej rodziny,takie dekoracje bardziej cieszą w Święta,nie zdążą się opatrzećW tym roku będzie to wyjątkowo szybciej,a to z tego względu,ze moje dziecko ma urodziny na kilka dni przed Wigilią więc później juz mogłabym nie zdązyć..

A na razie jest tak;









Jeszcze kilka dni zostało żeby się zapisac na moje candy,więc jakby co to zapraszam  tutaj

Pozdrawiam;))

31 komentarzy:

  1. Ależ mi się podoba u Ciebie:-) Mogłabym tak rozsiąść się w tym przecudnym wiklinowym fotelu, oprzeć na tych przepięknych poduszkach i patrzeć, i chłonąć tę cudną atmosferę Twojego domu:-)))) Pozdrawiam adwentowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się u ciebie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przytulnie, ja zawsze :) Ale dziś najbardziej spodobały mi się zasłonki :) Sama szyłaś, piękne sa i bardzo pasują do całości :) Ciekawa jestem jak Twój pokój zmieni się po świątecznym dekorowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i przytulnie! Koieco, a zarazem tak, że i mężczyzna nie czuje się tam niekomfortowo :-))) Super :-) Ciekawe, jak będzie wygladał udekorowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci ,że zaprasza mnie Twoje wnętrze na dobrą herbatkę:)))takie przytulne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemnie, tak ciepło i jasno. Jestem już ciekawa jak zmieni się świątecznie , pozdrawiam i będę odwiedzała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie!! Przytulne dodatki...I pięknie ubrane okno!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka jaką masz w domku,bardzo mi odpowiada...bardzo lubię beże,brązy,biel i szarości.
    Za każdym razem jak u Ciebie jestem to się zachwycam.Teraz czekam niecierpliwie na świąteczne klimaty u Ciebie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przytulne wnętrze :) czekam na dodatki świąteczne :)

    pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny masz pokoik. jasny i wygląda na przestronny, albo tak świetnie poustawiany. lubięjak w pokoiku jest kilka stref, jak u ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie u Ciebie! Jakie masz piekne poduszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie macie:) bardzo piękna ta Twoja tradycja wyniesiona z domku...
    ja już wprowadziłamświąteczne dekoracje, bo doczekać się nie mogłam i mam nadzieję, że mi się nie opatrzą:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie.....słodkie podusie i dodatki:) nadają wnętrzu wspaniały klimat.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeslicznie jest u Ciebie :-)

    I u mnie w domu wszystkie dekoracje "wyskakiwaly" w wigilie.. i nigdy sie nie moglam doczekac :p Wtedy sobie obiecalam :p ze jak bede "duza" to bede stroic swoj domek wczesniej, dlatego ze przed swietami czy w trakcie swiat, te wszystkie ozdoby ciesza bardziej(bynajmniej mnie ;-) ) niz po swietach, ktore tak szybko mijaja :-/ I teraz choinka pojawia sie u nas juz po 8 grudnia :-)

    pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie u Ciebie - najbardziej podobają mi się:
    - gwiazdkowa poduszka
    - poduszki w koszyku
    - świece w koszyczku
    - wianek gałązkowy
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u Ciebie, aż nie idzie oderwać wzroku. Podoba mi się ta kolorystyka i klimat w jakim wszystko jest urządzone.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, przytulnie i tak klimatycznie u Ciebie, że aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo nastrojowo u Ciebie! :) u mnie też była taka tradycja, że w Wigilię się ubierało choinkę :) teraz mama czasem ubiera na kilka dni przed dosłownie... A my w tym roku ubieramy po raz pierwszy NASZĄ choinkę ;) pewnie będzie to w weekend bo Wigilia jest w poniedziałek akurat... ale czuję małą presję jak wszędzie dookoła pełno choinek i świątecznych dekoracji - w NO to norma, miesiąc przed się dekoruje, ale ledwo święta miną i już wszystko rozbierają :///
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ;) świetny klimacik u Ciebie panuje, bardzo podoba mi się kolorystyka w Twoim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o matuchno ... jak tam u Ciebie cudnie :)
    tak przytulnie, tak romantycznie ... podziwiam i troszku zazdroszczę :)))
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie ta druga z gwiadkami też piękna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pokój jest po prostu idealny. Masz niesamowite wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój dom jest piękny, widać że masz duszę romantyczki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bajeczne poduszki, w ogóle masz bardzo klimatyczne mieszkanie
    zapraszam do siebie
    Agnieszka
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię te Twoje kąty. Zasłonki zawsze mnie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne masz mieszkanko, bardzo mi się podoba-to takie moje klimaty-biel, len i urokliwe dodatki:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo przytulnie u ciebie, a twoje dekoracje cudne;)

    OdpowiedzUsuń